Momets 3

18.04.2012 09:09

Počúvala som ju stále dookola až som zaspala. Zobudila som sa okolo 18:00. Zišla som dole a tam bola teta Anne. Skúste si tipnúť koho to bola mama. Áno, Harryho Stylesa. S Harryho som poznala ale nemali sme sa moc v láske. Pre mňa to bol len obyčajný namyslený chalan odvedľa. Ja som mala radše jeho sestru Gemmu s ktorou sme doteraz najlepšie kamarátky. 
,, No konečne si vstala, prinzecná´´ povedala mi mama. Dobre vedela že nemám rada keď mi tak niekto hovorí. Ale už som si pomaly zvykla.
,, Jessica môžem ťa o niečo poprosiť?´´ povedala Anne.
,, Samozrejme!´´
,, Vieš príde ku nám na prázdniny Amy.´´
Amy bola moja 6 ročná kamarátka, ale naposledy som ju videla keď mala 4 roky.
,, Jupí.´´
,, Som rada že sa tešíš, a nemohla by si ju zajtra postrážiť?´´
,, Veľmi rada.´´
,, Naozaj? Ďakujem,´´ povedala s úľavou.
,, Áno naozaj, a nemáte začo ďakovať, Amy mám veľmi rada, to by som si nemohla nechať ujsť!´´ Povedala som to so smiechom.
,, A ak sa môžem opýtať kde idete?´´
,, Vieš ideme s manželom kúpiť auto.´
                                                           ********************
Vstala som okolo 9:00 ráno. Umyla som sa, obliekla a išla okolo 12:00 ku Amy. Zaklopala som - otvorila mi Gemma.
,, Ahoj , Jess.´´
,,Čavko, Gemma.´´
,, Amy, aha kto ti prišiel.´´
Vtom pribehla Amy a s takou silou ma postískala.. 
,, Ahoj, Amy, chýbala si mi :) .´´
,, Aj ty mne!´´
,, Ďakujem Jess, že si prišla.´´ Povedala Gemma a odišla preč. Ostala som len ja a Amy.
,, Tak čo ideme robiť?´´
,, Čo takto keby, ..... keby som ťa najskôr vyšteklila? :D´´
,, Nie prosím Jess nie :D :D :D´´ Milovala som keď sa smiala.
,, A čo keby sme si pozreli Hľadá sa Nemo?´´ spýtala som sa.
,, Áno!´´
Aj ja som mala tu rozpávku veľmi rada. Ku koncu filmu som si všimla že Amy plače.
,, Čo sa ti stalo?´´
,, Najskôr som bola smutná že ho uniesli, ale teraz plačem lebo som šťastná že ho našli. Ale je to zvlaštné že si človek niečo uvedomí až keď je zvyčajne neskoro.´´
Na to že má 6 rokov je toto dievča neuveriteľne šikovné a múdre. Vždycky keď mi je smutno tak ma rozveselí.. chcela by som byť ako ona. No zrazu zaštrngotali kľúče a otvorili sa dvere.