Moments1

18.04.2012 09:07

Zobúdzam sa na zvuk vysácača prichádzajúceho odkiaľsi z prízemia. Opatrne dvihám hlavu a neisto sa obzerám okolo seba. Pomaly otáčam hlavu doprava- nočný stolík, lampa a budík ktorý ukazuje 11 hodín. Na druhej strane leží na zemi veľká cestovná taška, kufor a ruksak. Pomaly sa rozpamätávam. Bola som taká unavená, že som len hodila tašky na zem a zvalila sa na posteľ.Izba je vymalovaná žltými a fialovými stenami a  nad posteľou visí obraz s motívom zimnej prírody.Pri stene stojí veľká drevená skriňa s s veľkým zrkadlom.Vedľa skrine sú zasklenené dvere,na ktorých sa odráža jas slnka,a v rohu stojí stojan s kvetmi.Pohľadom kĺžem ďalej...Okno!Už som si spomenula,kde som a prečo.Vstala som z postele a s úžasom som sa zahľadela von oknom.
 ,, Jessica.´´Ozval sa dievčenský hlas.Potom rýchle kroky na schodoch a zvuk otvárajúcich sa dverí.Nancy mala 19 rokov,čiže bola len o rok staršia no chovala sa divne.Ona bola totiž vážne chorá.Mala aids.Asi sa pýtate že ako sa jej to stalo...tak tu to máte: Pred 3rokmi som išla ja,Nancy a jej kamarátka Daisy na párty Bolo to na jednej chate vysoko v horách aby nás nenašli policajti lebo tam boli všetci pod 18 a pil sa tam alkohol a fajčilo. Ja som tancovala. Keď som sa pozrela na hodinky bola polnoc. Tak som išla pohľadať sestru že už by sme mali ísť.Našla som ju s nejkou bandou chalanov úplne spitú. Podišla som ku nej a povedala že už ideme domov. Tak išla no o pár krokov  odpadla. Rýchlo som zháňala nejakú pomoc no nikto nás nechcel odviesť lebo buď boli opitý alebo sa im nechcelo s večierku odísť. Tak som nakoniec prišla k tým chalanom čo som pri nich našla ségru, tak som sa ich spýtala. A oni že kľudne. Keď sme sa usadili cítila som sa sa akosi divne medzi 4 chalanmi. Išli sme strašne dlho a za oknom sa mihala úplné iná dedina a nie tá v ktorej bývame. Tak som sa spýtala Mike(to bol ten chalan čo šoférovala čo nám sľúbil že nás odvezie DOMOV! ) že kde sme. 
,, Neboj sa , všetko sadzvieš v pravý čas.´´
Začala som sa báť že nám niečo urobia. Mala som chuťsa odpútať a vyskočiť z auta ale čo Nancy? Nemohla som ju tu nechať. Tak mu strhnem volant! Povedala som si . Ale čo ak sa  to nepodarí a bude to ešte horšie? Cítila som sa strašne bezmocná až som začala plakať. Nemohla som nič urobiť. Po chvíľi auto zastavilo. Ocitli sme sa pri nejakej starej chate. Mike vystúpil a otvoril mi dvere na aute. Nechcela som vystúpiť tak som len pokrútila hlavou. V tom momente mi tak bolestivo chytil zápästie a vyhodil ma von z auta von. Oškrela som si pritom kolená a bachla si nos o zem. Začala sa mi valiť krv, ale im to bolo jedno. Zavreli ma do nejakej pivnice a povedala že aj na mňa sa rad dostane. Keď zatvorili hľadala som nejaký východ odkiaľ by som ušla. Až som zbadala okno. No na nešťastie sa nedalo otvoriť.