Moments 5

18.04.2012 09:12


Z pohľadu Jess)
Mám ísť alebo nemám? Ale no ...  ale idem aspoň sa spoznáme.
,, No tak dobre počkajte ma chvíľku.´´ Odišli z izby . Musím sa rýchlo obliecť aby ma dlho nečakali. Obliekla som si čierne plavky na ktorých som mala na zadku napísané strieborným ozdobným písmom EXTREME.
Na ne som si dala ružové tielko, podto roztrhané rifle a obula som si ružové Conversky. Učesala som si moje celkom dlhé hnedé vlasy do chvostu, umyla som si zuby a striekla dezodorant pod pazuchy. Keď som vyšla z izby tak Harry na mňa zapískal a ja som sa len usmiala. Celú cestu nám Harry spieval pesničky a my s ním, takže nám cesta ubehla rýchlo.
                                                                 ********************
,, Koľko tam asi budete?´´ spýtala sa predavačka.´´
,, Také hmm ..´´ povedal Harry a spýtavo sa na mňa pozrel.
,, Koľko by si tu chcela byť Amy?´´
,, Dajme si na 3 hodinky.´´ Navrhla.
,, Ja súhlasím a čo ty Harry?´´
,, Aj ja.. takže Vás poprosím na 3 hodiny.´´
Vyťahovala som peňaženku že zaplatím no Harry mi kázal ju schovať.
,, Ale Harry..´´
,, Prosím ťa Jess neblázni! Veď ja zaplatím.. A koľko to bude?´´
,, 26,58..´´
,, Páči sa a drobné si nechajte!´´
,, Ďakujem a užite si to.´´
,, Ďakujeme.´´ povedala Amy.
,, Och Harry prečo som nemohla zaplatiť? A koľko si za mňa platil? Aby som ti to mohla vrátiť.´´
,, Jess ty my nič nevrátiš!´´
,, Ták Vás niekedy pozvem na zmrzlinu.´´
,, No to by šlo.´´ :)
,,Takže my s Amy máme šatňu tu... tak sa stretneme pri bazéne čo povieš?´´
,,Dobre a nezabudnite si osušky.´´
,, Kurnik ja som vedela že som niečo zabudla, ách ta moja hlava deravá.´´povedala som ale Harry tam už nebol.Vyzliekla som si tielko a legíny a išla do kabínky aby sa Amy obliekla, pretože ona bola veľmi hanblivá. Pri bazéne boli aj lehátka a už sme videli ako Harry 3 obsadzuje. Došli sme ku nemu a nafúkali Amy koleso. Tá ho zobrala a pobrala sa ku bazénu ktorý bol prázdny lebo ho nám Harry vybavil. Podišla som ku bazénu. Voda bola veľmi príjemná. Z ničoho nič ma Harry chytil na ruky a hodil sa so mnou do bazénu.