Moments 4

18.04.2012 09:11

Nikto z rodiny to nemohol byť. Tak kto teda? Amy sa tam rozbehla a ja za ňou. Ona zrazu na celé hrdlo zakričala.
,, Ahoj, Harry. Konečne si ma prišiel pozrieť.´´
,, Ahoj Amy.´´
,, Dobrý deň.´´ Povedal mi, no ja som len stála ako priklincovaná.
,, Ale Harry, veď jej nehovor Dobrý ale Ahoj!´Ona je moja kamarátka.. práve sme sa dodívali na Hľadá sa Nemo.´´
,, Dobre Amy. Všetko mi povieš len ma nechaj si vydýchnuť.´´
,, Tak Ahoj Amyina kamrátka. Ak cheš môžeš ísť domov. Ja sa už o Amy postarám.´´
,, D- dobre ak by trebalo s niečím pomôcť tak bývam hneď vedľa.´´
,, Ahoj, Amy.´´ Postískala som ju.
,, Ahoj Jess.´´A dala mi pusus na líce.
,, Ahoj, Harry.´´
                                               ********************
Doma som si ľahla na posteľ a pýtala som sa či je to pravda alebo nie?! Zapla som si od nich pesničky a keďže som ich všetky poznala naspamäť tak som si spievala.
Z pohľadu Harryho)
 Jess. Jessica. To meno je mi akési známe. No neviem si spomenúť. Večer nad tým popremýšľam, ale teraz sa musím starať o Amy.
,, Tak čo ideme?´´ opýtal som sa jej.
,, Poďme na kúpalisko.´´
,, Dobre tak sa poďme oblieť. Utekaj si zobrať plavky. Ja zatiaľ pripravím jedlo.Dobre?´´
,, Super, ale aj ty si zobereš plavky však?!´´
,, Neboj s, a ešte si zober koleso.´´
,, Dobre. A pôjdeme aj pre Jess?´´
,, Kto je vlastne tá Jess?´´
,, To je moja najlepšia kamarátka. Býva hneď vedľa. prosím však pojde aj ona ?!/´´
,, No tak dobre. Keď sa nachystáme skočíme pre ňu.´´
, Ok. Ale sa poponáhľaj.´´
Pipravil som rožky so šunkou, syrom a paradajkou. Obliekol som si plavky, zbalil veci do ruksaku a kontroloval či sme nič nezabudli.
,, A teraz pre Jess.´´zasmiala sa Amy.
Zaklopal som na dvere a otvorila mi nejaká pani.
,, Ahoj Harry. Koho hľadáš?´´
,, Jessicu.´´
,, Je hore v izbe..´´
,, Môžeme ísť pre ňu?´´ skočila jej do reči Amy. 
,, Jasné, však vieš Amy torá izba to je.´
,, Akoby som nemohla vedieť?´´ :)
Vyzuli sme sa a vyšli hore schodmi. Počul som našu pesničku Moments a ešte nejaký krásny hlas. Určite to bola ona.Otvoril som dvere a ona bola v kúpeľni. Sievala si a pritom hrala na gitare.Vošli sme dnu a ľahli si vedľa postele. Keď vyšla ľahla si do postele a išla si zobraťspod postele denník. Vtom zapišťala až sme skoro ohluchli.
,, Ako aa .. Kedy ste sa tu dostali?´´
,, Teraz ´´ povedal som so smiechom.
,, Toto nieje vtipné, ´´ povedala a rozosmiala sa aj ona.
,, Jess, išla by si s nami na plaváréň?´´
,, No neviem.´´
,, Prosím,Jess.´´
,, Ale Amy Harry s tebou chcel byť určite sám, keď ste sa tak dlho nevideli.´´
,, Ale nie kľudne poď :) ´´