Moments 2

18.04.2012 09:08

Našťastie tam bolo náradie. Zobrala som kladivo a rozbila okno. Bol to strašný rachot. Počula som že niekot odomyká dvere. Prišiel Mike že čo tu robím a dal mi facku. Chytil ma za vlasy a ťahal do nejakej izby, kde ma zase zamkol. Otvorila som okno že skočím ale bolo to strašne vysoko. Vtom som si spomenula že vo vrecku mám mobil a vytočila som políciu.
,, Haló , polícia? Chcem nahlásiť únos´´ povedala som strašne rýchlo.
,, Kto je obeťou?´´
,, Ja a moja setsra. Prosím Pomoc.. Na mojej sestre vykonávajú neslušné veci. Prosím pomôžte veď má len 14 a ja 13.´´ 
,, A kde sa nachádzate?´´
,, Tak to neviem, jediné čo viem že je to na nejakom poli a uprostred je chata.´´ povedala som so slzami.
,, Našťastie vieme kde to je.. a koľko osôb Vás unieslo?
,, 4 chalani.´´
,, Dobre, skúste zachovať pokoj hneď sme tam.´´
( O 5 minút neskôr)
Otvárajú sa dvere.. že byto bola konečne polícia? Ale nie bol to Mike.
,, No poj zlato, tvoja sestra to už má za sebou,´´ povedal mi nechutne a pritom si oblízol pery. Podišiel ku mne, chytil ma za ruku a ťahal dole. Bránila som sa,no on bol strašne silný. Dole ma hodil na pohovku.Pri televízore som videla svoju sestru s krvavou hlavou. ,, Č - Č- Čo ste je urobily?´´ zrevala som na nich.
,, Neboj sa lásko, len si trepla hlavu,´´a začal ma vyzliekať.  Keď mi dal dole tričko vtrhla dovnútra polícia. Schmatla som tričko, kopla mu mezdi nohy a utekala za sestrou. V tom Mike vytiahol pištol a postrelil jedného z policajtov. Ostatný policajti už nečakali kým ich všetkých postriela tak začali strielať aj oni.  Potom ma odviezli domov a sestru do nemocnice.  Našli jej Aids a mala menší otras mozgu. Viem že sa to nezdá až také hrozné ale ona mala Aids na ktorý mohla hocikedy zomrieť. Keď sa uzdravila začala aj ona chodiť na psychiatriu. Trvalo 2 roky kým sme sa z roho dostali.
                                                    ********************
,, Poď obedovať´´ povedala mi a usmiala sa.
,,Hneď prídem, len sa oblečiem,´´ a úsmev som jej opätovala. 
Nahodila som na seba tepláky a tričko. Utekala som dole schodmi, lebo som bola strašne hladná. Na obed sme mali čokoládové a džemové palacinky. Ja som si dala čokoládové pretože ich mám radšej. Po obede sme si všetky sadli do obývačky a rozpávali sme sa. Boli sme len my 3. Ja, mama a Nancy. Otec nás opustil keď sme boli malé. Keď sme sa dorozprávali išla som do izby na Twitter. Prihlásila som sa a išla na Harryho profil. Nebolo tam nič nové. Tak som sa odhlásila a zapla Youtube.  Pustila som si pesničku od 1D Moments. Tú pesnikču proste milujem. Mám rada všetky ale Moments ma vždycky ukludní.